4 vuoden 2018 pienyritystrendiä | Ferratum Business Yrityslainat
<< Takaisin Blogiin
  • 2018-01-03
    4 vuoden 2018 pienyritystrendiä

     

    Tervetuloa uuteen vuoteen! 

     

    Teknologian muuttuessa nopeasti, verkko-ostosten suosion kasvaessa ja freelancereiden määrän lisääntyessä, miten tämä vuosi vaikuttaa positiivisesti pienyritykseesi, mistä sinun tulisi olla tietoinen ja mitä pienyrityksesi kannattaisi hyödyntää?

     

    Jäljempänä tarkastelemme neljää pienyritystrendiä, joita kannattaa pitää silmällä vuonna 2018:

     

    1. Etätyöskentelyn jatkuva kasvu

     

    Lähteet, kuten FastCompany ennustavat, että yli 50 % työntekijöistä tulee työskentelemään etänä vuoteen 2020 mennessä, ja vuonna 2018 olemme tekemässä tämän ennusteen toteutumisesta entistäkin todennäköisempää.

     

    YouGov Omnibusin Isossa-Britanniassa tehdyn tutkimuksen mukaan 54 % Ison-Britannian toimistotyöntekijöistä voivat tehdä etätyötä ja heistä 30 % ilmoittivat työskentelevän tehokkaammin kotona kuin toimistolla. 

     

    Tutkimukset ovat osoittaneet, että luottamus ja molemminpuolinen kunnioitus tuottaa yrityksen toivomia tuloksia, ei pikkuasioihin keskittyvä johtaminen.

     

    Etätyöskentely hyödyttää molempia osapuolia.  Työntekijät voivat työskennellä kotonaan ja sovittaa työskentelytyylinsä elämäntyyliinsä sopivaksi, ja työnantajat voivat säästää kustannuksissa muun muassa toimistotilan osalta. 

     

    Small business Trendsin mukaan 90 % pienyrityksistä suunnittelee palkkaavansa henkilöstöä vuonna 2018.  Älä ylläty, jos uudet työntekijät palkataan etätyöntekijöinä.

     

    2. Millenniaalien tarpeisiin vastaaminen

     

    Millenniaalien edustaessa 40 %:a kokonaistyövoimasta vuoteen 2020 mennessä, tulemme näkemään merkittäviä muutoksia tavassa, jolla yritykset pyrkivät houkuttelemaan osaajia ja miten työntekijät valitsevat työnantajansa.

     

    Kuten mainitsimme yhdessä aikaisemmista artikkeleistamme, ne ajat, jolloin yritysten täytyi vain julkaista työpaikkailmoitus ja kertoa yrityksen eduista ja palkkauksesta houkutellakseen osaajia, ovat ohi.  Millenniaalit tarvitsevat paljon enemmän.  Millenniaalit etsivät tarkoitusta.

     

    Siinä missä monet yritykset kohdistavat brändäyksensä asiakkaiden houkuttelemiseen, mieti mitä millenniaalit haluavat nähdä.  Vuonna 2018 yritykset, jotka pyrkivät houkuttelemaan millenniaaleja, korostavat tarkoitusta ja kulttuuria, kuten työntekijöiden tukemista, joka organisaatioista löytyy. 

     

    Haluatko tietää enemmän siitä, mitä millenniaalit haluavat?  Lue kirjoituksemme siitä, miksi sosiaalinen pääoma on paras pääoman muoto yrityksellesi.

     

    3. Personalisoitua, hyperpaikallista mainontaa

     

    Aikana, jolloin älypuhelimemme tietävät aina täsmälleen missä olemme ja mitkä ovat mieltymyksiämme, yrityksillä ei ole mitään hyvää syytä olla personalisoimatta markkinointiviestintää asiakkailleen.

     

    Vuonna 2018 tulemme näkemään hyperpaikallisen markkinoinnin saavuttavan uusia korkeuksia asiakkaita etsiville ja tavoitteleville pienyrityksille.  Kaupunginosista tiettyihin demografisiin ryhmiin, mainonta tulee olemaan äärimmäisen personalisoitua ja relevanttia.

     

    Tulemme näkemään vähemmän summittaista ja satunnaista mainontaa sekä verkkosivustoilla näkyviä pikseleitä.  Tämän sijaan tulemme näkemään enemmän natiiveja mainoksia, jotka ovat häiritsemättömiä ja asiakkaita kiinnostavia.  Tulemme näkemään kohdistettuja mainoksia, jotka on muotoiltu ja näytetään asiakkaille tavalla, joka tuntuu luonnolliselta, eikä myyntihenkiseltä.

     

    Unohda yleinen, ole täsmällinen.  Puhu asiakkaillesi ja tavoita heidät suoraan.

     

    4. Miten rahoitat pienyrityksesi

     

    Viimeaikaisen vuoden 2018 pienyritystrendejä koskevan Microsoftin kyselyn tulosten mukaan lähes puolet kyselyyn osallistuneista pienyrityksen omistajista sanoi, että vuoden 2018 suurin haaste tulisi olemaan teknologian jatkuvat muutokset ja kehitykset.  Toiseksi suurin haaste oli budjettirajoitteet. 

     

    Mitä tulee pienyritysten rahoittamiseen ja vuoden 2018 rahoitustrendeihin, suurin rahoitusmahdollisuus ja trendi pienyrityksille vuonna 2018 tulee tapahtumaan joukkorahoituksen kautta.  Viime vuosien aikana joukkorahoitus on ollut tärkeä resurssi pienyrityksille, ja vuonna 2018 sen suosio tulee kasvamaan.  Pidä silmäsi auki.

     

    Muiden rahoitusvaihtoehtojen osalta, lainojen saaminen perinteisiltä pankeilta tulee edelleen olemaan haastavaa pienyrityksille vuonna 2018.  Tästä syystä on tärkeää valita rahoittaja, johon voit luottaa ja joka ymmärtää PK-yritysten toimintaa. 

     

    Ferratum Business on yksinkertaistanut pienyritysten luotonantoa.  Pienyrityksen lainahakemuksemme tehdään verkossa tai älypuhelimella.  Sinun ei tarvitse täyttää papereita tai seistä jonossa.  Hakemuksen tekemisessä kestää vain muutama minuutti, ja kun se hyväksytään, saat tarvitsemasi käyttöpääoman seuraavana päivänä.  Se on näin yksinkertaista.

     

    Olkoon vuosi 2018 menestyksekäs sekä sinulle että yrityksellesi!

     

    Kategoria:

    Yrittäjyys